recent posts

๑۩۞She inside۞۩๑

2015/04/15










W poniedziałek przyszła do mnie pierwsza paczka od Sheinside. Z rzeczy jestem zadowolona! Najbardziej czekałam na czarny sweterek letni z frędzelkami i jestem z niego najbardziej zadowolona. Nie mogę się już doczekać czasu, kiedy założę go na plażę w Hiszpanii (jeśli uda mi się pojechać). Ubrania są okej, jedynie jakie mam uwagi, to to, że bralet był "one size", więc myślałam, że skoro azjatki są niskie, a jest to azjatycka strona, to rozmiarówka będzie trochę zaniżona. Niestety, zaniżona nie była, miseczka w tym białym cudeńku jest na mnie trochę za duża. Okulary przyszły bardzo piękne, cudowne i dokładnie zrobione, ale ja w nich wyglądam gorzej niż myślałam. Przesyłka przyszła mi w niecałe dwa tygodnie,  nie wiem jakim środkiem transportu.
Ogólnie polecam stronę. ale ostrzegam, jeżeli chodzi o rozmiarówkę!

SHEINSIDE:

Klikajcie w kliki!

OUTFIT
kapelusz H&M | sweterek Sheinside | Bralet Sheinside | Spodnie DIY | Okulary Sheinside

ZDJĘCIA
Gosia Żak | Nikon D5100, Helios 44m-4

26 komentarzy:

  1. super stylizacja Olcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie, przecudowny kapelusz ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kimono jest genialne, mi przyszła jedna paczka i jestem zadowolona, a teraz idą dwie kolejne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, robi mi się zimno jak na Ciebie patrzę! W Kielcach już tak ciepło, czy poświęcasz się na potrzeby bloga?
    +zdjęcia jak zwykle cudowne, a cały outfit prezentuje się świetnie
    no i oczywiście zazdroszczę Ci figury tak bardzo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu *o* jakie śliczne zdjęcia ! A rzeczy przecudowne :*

    http://agnieszka-agaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Mega, że dodałaś zakolanówki, od razu wygląda to niebanalnie. Co do sweterka zgodzę się z Tobą - cudo! I okulary też wyglądają super, może dodasz kiedyś zdjęcie w nich? Może wcale nie jest tak źle jak myślisz. ;)
    PS: Skąd pochodzą buty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja i świetne zdjęcia ! :) Pięknie wyglądasz :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna modelka, zjawiskowe zdjęcia, przejrzysty, ciekawy blog! Bralet chyba najbardziej przypadł mi do gustu :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale slicznie wygladasz♥!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja, masz dobry gust.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie ^^
    hairmaniacs.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sytlizacja :) trafiła w mój gust, zapraszam do siebie ; www.unicornworld18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój OOTD bardzo mi się podoba, zapraszam do sb :) www.unicornworld18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Outfit mega ! zapraszam do siebie :) www.unicornworld18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia i śliczna stylizacja. Cudowny jest ten sweterek z frędzlami *.* Ogólnie fajny blog :D
    Pozdrawiam ! http://paulinajphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great site you've got here.. It's difficult
    to find high-quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals
    like you! Take care!!

    My site; horny women ()

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Twojego bloga, zawsze masz takie ładne, kreatywne zdjęcia i super stylizacje :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twojego bloga, zawsze masz takie ładne, kreatywne zdjęcia i super stylizacje :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochalam sie w tej sesj🌻👌😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham czytać Twojego bloga <3 zapraszam do mnie ;), a i masz przepiękna urodę i figurę

    OdpowiedzUsuń