recent posts

๑۩۞ My everyday makeup routine ۞۩๑

2015/05/03

Pewnie już zauważyliście, że coraz bardziej zaczęłam się wkręcać w Youtube. Filmiki będą się pojawiać coraz częściej, będą coraz lepsze, a ja będę coraz bardziej pokazywać Wam prawdziwą część mnie!

"My everyday makeup routine", tak jak wspominałam, wcale nie jest takie codzienne. Staram zawsze się malować pod właśnie taki wzór. Mój ask codziennie jest zasypywany ogromną liczbą pytań czego używam do codziennego makijażu, więc mam nadzieję, że zaspokoi to niektórych ciekawość.


Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro

7 komentarzy:

  1. no nieżle ;) ja też zaczęłam 'zabawe' z youtubem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes sliczna, super filmik!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się Ciebie ogląda, czekam na kolejne filmiki! x

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsza!
    http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super filmik Ola! podałabyś mi nazwę tego utworu, co leci w tle, kiedy wykonujesz makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  6. super filmik Olcia!♥

    OdpowiedzUsuń