recent posts

MAKIJAŻ NA JESIEŃ // SZPACHLA SZPACHLA I JESZCZE RAZ SZPACHLA

2016/11/22



Mam nadzieję, że cieszycie się, że zaczęłam coraz więcej wrzucać na mój kanał na Youtube. Uwielbiam pisać i napewno nigdy się nie rozstanę z tym, co tworzę tutaj. Jeżeli kiedyś zbiorę większą sumę, marzę, aby otworzyć stronę internetową, która będzie taka, jak sobie wymyśliłam w każdym calu. Chciałabym mieć w końcu taką stronę, która będzie mi pozwalała na o wiele więcej rzeczy, będzie panował ład i porządek. Teraz, aby kogoś śledzić trzeba zaglądać na media społecznościowe każde po kolei, co zajmuje o wiele więcej czasu. Mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej zrobić stronę, która będzie godziła każdą z tych rzeczy.
Wracając jednak do tematu, co sądzicie o nowym fimiku? Ps. wiem, że moje włosy momentami świecą na zielono ;) Po raz drugi raz w życiu robiłam narrację do filmiku, także będę wdzięczna za wyrażenie zdania na ten temat, miło widziane są komentarze z poradami, co robić, aby było lepiej.
Filmik jest dla Was, mam nadzieję, że w końcu w mojej skrzynce na wiadomości będzie mniej pytań o podkład, jakiego używam. Polecam również True Much z Loreala oraz Maybelline Dream Velvet.

Bluzka, którą mam w filmiku - KLIK

Do zobaczenia już niedługo,

Ola

2 komentarze:

  1. super filmik, z checia zajrze w glab twojego bloga i filmikow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż! Tak odskakując od tematu do twarzy Ci w blondzie <3


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń